Patarimai tiems, kurie nusprendė "sėsti ant dietos" (lieknėti)

Dabar yra tiek daug dietų rušių, kad sunku ir išsirinkti, kuri yra geriausia. Kiekvienas turi garantuotą sėkmę, bet turite suprasti, kad sėkmė priklauso nuo jūsų ir jūsų maisto. Todėl svarbu pasirinkti tinkamą dietą, kuri jums tinka geriausiai, keisti gyvenimo būdą ir turėti daug kantrybės.

Tad, kuri dieta jums tinka

dieta 

Pagalvokite apie savo įpročius, apie savo lūkesčius ir tik tada nuspręskite, kuri sistema atitinka jūsų poreikius, ar jums bus naudinga intensyvioji dieta ar verta rinktis daugiau ramią formą, ar laipsnišką svorio metimą.

Dietos planas

Ar jūs valgote anksti ryte ar vėlai vakare? Jei taip maitindamiesi nesijaučiate gerai, pabandykite pakeisti tvarkaraštį. Tikiu, kad tai bus naudinga jums. Kai pradedate valgyti, jums tiesiog negali sustoti laikas. Valgymas reikalauja disciplinos. Yra keletas psichologinių pratimų. Jie užtikrina, kad pasieksite norimus rezultatus!

Ar skaičiuojate maisto kalorijas? Kartais pasidomėkite kokio kaloringumo maistą vartojate. Ar jūs keičiate savo maisto racioną, jei nusprendėte laikytis dietos, turėtumėte keisti meniu. Pasirinkite tinkamiausią dietos variantą, tačiau nepamirškite, kad geriausia dieta, kai keičiasi mitybos įpročiai, t.y.: valgyti protingai ir valgyti mažiau.

 
 

Tai geriausia pradėti nusprendus keisti mitybos įpročius, ir kai esate ramybės ir atsipalaidavimo būsenoje. Galite pradėti bet kuriuo metų laiku, kai jums bus nuotaika ir noras. Geriau pradėti keisti mitybą, kai jūsų kūnas instinktyviai sako jums, kad taip toliau gyventi negalima, ir kad kūnas jau pasiruošęs. Negaiškite laiko! Viskas bus gerai, jums tereikia pradėti. Jei užgniaušite kūno pasirengimą, tai nežinia, kada tai ateis dar kartą.

Kada to daryti negalima?

Jūs negalite pradėti, jei jūsų kūnas yra visiškai užimtas kitais dalykais, galbūt labiau svarbiom problemom. Nepradėkite dietos laukiantis arba susirgus, kai kūnas reikalauja daugiau maistinių medžiagų. Jei gydotės, vartojate vaistus, jei sergate cukriniu diabetu ar vėžiu, nepamirškite pasitarti su savo gydytoju. Dietos metu negalite būti kraujo donorais.

dieta 

dieta 

Galimas šalutinis poveikis

Kai kaičiasi maitinimosi sistema, jūsų kūnas taip pat pradeda keistis, jis prisitaiko. Kūnas kažkiek kenčia, bet nėra priežasties skelbti pavojų. Reakcija į kaitą yra laikina. Jūs tiesiog turite žinoti, kas vyksta. Jūsų organizmas valomas nuo senų įpročių ir poreikių, tiek fiziškai, tiek psichiškai - būtina pasikeisti. Ir tai yra teigiamas ženklas, kad kūnas pradeda keistis.

Galite susidurti su:

  • silpnumu, galvos skausmu, galvos svaigimu;
  • sąmonės netekimu;
  • šaltkrėčiu;
  • pykinimu;
  • pasunkėjusiu kvėpavimu.

Per dietą negalima eiti į pirtis ir praustis karštose voniose, vengti sunkaus fizinio krūvio (pvz., bėgioti, slidinėti, ilgai vaikščioti pėsčiomis). Tai gali pabloginti jūsų būklę. Jei esate susirūpinę dėl savo būklės, pasitarkite su gydytoju.

 

Padėk sau!

Dieta - tai lengviau pasakyti nei padaryti, tačiau yra keletas praktinių patarimų, kurie gali palengvinti šį procesą. Jūs turite tikėti sėkme. Reikia atsikratyti svarstyklėmis. Jūsų vadovas - dabartinių jūsų drabužių dydis ir veidrodis. Jei jaučiate alkį, tai nereiškia, kad esate alkanas, smegenyse yra senas įprotis ir jis siunčia signalus. Greitai išmoksite atskirti klaidingus jausmus ir tikrą alkį.

Mėginkite užimti savo mintis kokiais nors darbais. Pagrindinė jūsų mintis yra: - Aš galiu tai padaryti! Pamiršti apie maistą ir galvoti apie jį tik tada, kai atsiras tikrasis alkis, o ne noras ką nors griebti ir valgyti.

Ryte tik atsikėlus padarykite lengvą mankštą. Treniruotės pagreitins medžiagų apykaitą organizme, pagerins nuotaiką ir norą tęsti pradėtą ne lengvą užduotį. Jums nebūtina visuotinai pripažintų 3 dienos valgymų: pusryčių, pietų ir vakarienės. Valgykite tik tada, kai esate alkani, o ne iš nuobodulio arba žiūrint televizorių.

Sustokite valgyti tada, kai jausitės sotus, o ne tada, kai visos patiektos lėkštės bus tuščios, nes persivalgysit. Naudokite mažo dydžio indus. Maistas turėtų atrodyti patraukliai, pabandykite įsidėti mažiau. Atsisėskite, atsipalaiduokite ir mėgaukitės maistu. Valgykite lėtai, ir daug kramtykite. Valgydami negerkite. Pasigaminkite tik tiek, kiek suvalgysite iš karto.

Stenkitės nepervargti. Kūnas reikalaus daugiau maisto, kad kompensuotų energijos ir šilumos nuostolius. Užkandžiai - tai ne alkis, bet tiesiog blogų įpročių likučiai. Jei manote, kad esate alkanas, pabandykite atsigerti vandens. Kartais tai padeda. Jei negalite be užkandžių, valgykite skustas žalias morkas. Tai užims laiko ir atitrauks jūsų mintis. Jei morkos nepadeda, kramtykite becukrę gumą.

Jei jums reikia ko nors saldaus, suvalgykite baltųjų vynuogių. Jos mažai kaloringos ir yra natūralus produktas, kuris prisideda prie svorio kritimo, ir bus patenkintas saldumo poreikis. Negalima valgyti šviežių daržovių, vaisių ir salotų neribotais kiekiais. Tai nereiškia, kad šie produktai yra kaloringi, jie tiesiog padidina skrandžio rūgštingumą ir gali sukelti virškinimo problemų.

Niekada neikite apsipirkti maisto tuščiu skrandžiu. Nevalgykite greito maisto. Vartokite mažiau druskos. Vartokite lieso pieno produktus. Nevalgykite vėlai vakare. Po valgio, skalaukite burną. Jei kiekvieną kartą jums neliks maisto skonio po valgio, keistis padės greičiau.

 

Dietos rūšys

Maisto tipas/DietaCarnivoreOmnivorePescetarianVegetariškojiVeganŽalioji veganHalalHinduKosherPaleolithic dieta
Vaisiai ir uogos Ne Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip
Žalumynai Ne Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip
Daržovės Ne Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip
Krakmolingos daržovės Ne Taip Taip Taip Taip Ne Taip Taip Taip Taip
Grūdai Ne Taip Taip Taip Taip Ne Taip Taip Taip Ne
Naminiai paukščiai Taip Taip Ne Ne Ne Ne Taip Taip Taip Taip
Žuvis Taip Taip Taip Ne Ne Ne Taip Taip Taip Taip
Jūros gėrybės (ne žuvis) Taip Taip Taip Ne Ne Ne Taip Taip Ne Taip
Jautiena Taip Taip Ne Ne Ne Ne Taip Ne Taip Taip
Kiauliena Taip Taip Ne Ne Ne Ne Ne Ne Ne Taip
Kiaušiniai Taip Taip Taip Taip Ne Ne Taip Taip Taip Taip
Pieno produkai Ne Taip Taip Taip Ne Ne Taip Taip Taip Ne
Riešutai Ne Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip Taip